24. jan. 2016

Anne syr ting hun ikke helt vet om hun får til… del1

Jeg har lenge tenkt på å sy en sånn håndveske/pung/clutch sak som skal være så stor at jeg får lagt mobilen oppi, og som har plass til kort og kontanter også. En sånn liten sak som kan ligge i veska, og som jeg tar med hvis jeg skal i butikker feks. Slippe å stappe lommene fulle. Jeg har jo sydd en Bionic Gear Bag, og tenkte jeg kunne bruke noe av det jeg gjorde der.


Jeg har nå kommet igang. Bestemt mål, og sydd to glidelåslommer som skal være inni. Ting har blitt til mens jeg har sydd. Nå kommer snart det jeg gruer meg mest til, nemlig å få sydd på kantbånd og glidelås.  


Jeg tenker fortsatt…….men det er vel bare å hive seg rundt å prøve. Fortsettelse følger!


2016-01-23 15.16.14


2016-01-23 15.16.48


2016-01-24 12.15.04

2 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Denne blir jo kjempepraktisk! Du fikser nok resten også;)

krepsemor sa...

Dette ser spennende ut! Mobilveskene som er å få kjøpt er så trange at de ikke har plass til så mye, og i hvertfall ikke penger! Dessuten blir de fort ganske slitt! Gleder meg til å se fortsettelsen :)